Thursday, December 20, 2018

Refleksi minggu ke 12: kelas terakhir

Assalamualaikum....

Sekejap je dah minggu terakhir untuk semester 1.. Banyak benda yang saya belajar sepanjang semester 1 di DPP ni.. Sebelum ni, lesson plan, pon tak tahu apa dia. Tapi sejak masuk program DPP, saya mampu mencipta lesson plan sendiri. ok la kan dari tak tau apa...so ada juga improvement dalam diri ini.  Semua assignment dah hantar arini, so lega lah hati ini... lepas ni risau pasal final exam pula...

Kelas Dr. Dorothy banyak transfer knowledge. Saya seronok join kelas ni, walaupun secara jujurnya mula-mula agak pening dengan kerja sekolah. Tetapi saya ambil disudut positif, Alhamdulillah kerja sekolah yang diberikan oleh Dr. Dorothy sangat membantu dalam kursus-kursus lain terutama dalam merekebentuk lesson plan.  Saya ingin berterima kasih kepada Dr. Dorothy kerana telah sedaya upaya mengajar dan share ilmu serta pengalaman yang Dr. ada kepada saya....... 
Semoga kenangan pembelajaran ini,  saya ingat sampai bila-bila.
Thanks Dr. Dorothy...Semoga Dr. sentiasa sehat dan dapat menyumbangkan lagi ilmu pengetahuan dan pengalaman Dr. kepada semua orang. InsyaAllah.
LOve,
Julia


No comments:

Post a Comment